DRaaS (Disastery Recovery as a Service)

Центр аварійного відновлення даних (DRaaS)

В залежності від потреби клієнта ЦОД надає кілька варіантів аварійного відновлення:

1. Колокація як базовий сервіс

Добре відомий продукт на ринку, але в разі використання сервісу в якості DRaaS він часто додатково оснащується каналами зв’язку між основним і резервним майданчиками. У цій конфігурації відстань між двома майданчиками є важливою. Підприємства та організації банківської і страхової сфери в силу нормативних обмежень не можуть використовувати послугу DRaaS в загальнодоступних хмарних обчисленнях, тому колокація – найкращий вибір для таких клієнтів.

2. Хмарні рішення

DRaaS з використанням публічної або приватної хмари призначений для компаній, які шукають резервні ресурси з простим управлінням. Немає необхідності зв’язуватися з центрами обробки даних, використовуючи виділені телекомунікаційні лінії, або наймати фахівців, які обслуговують ІТ-інфраструктуру. Рішення має низький вхідний бар’єр та здатність запускатися практично миттєво. Його недоліком є ​​те, що не всі сценарії резервування можуть бути реалізовані, в той час як з більш складними системами (особливо застарілими) архітектура повинна бути перебудована. Може також виявитися, що таким чином ви зможете захистити тільки частину процесів резервування даних. У більшості випадків публічна хмара є гарним вибором. І для резервного копіювання важливих даних, ймовірно, не існує кращого рішення, якщо ми візьмемо до уваги гнучкість і фінансові витрати, які повинні бути задіяні для його використання.

Ті клієнти, які очікують більш індивідуального підходу, з більшою ймовірністю оберуть приватну хмару, що представляє собою індивідуальне рішення, підготовлене для забезпечення вельми специфічних вимог. Для таких клієнтів оренда виділених серверів також є хорошим рішенням.

3. Гібридне рішення

Це рішення, яке передбачає використання комбінованого резервування за допомогою різних сервісів нашого дата центру.

Відгуки

Review logo

Протягом декількох років співпрацюємо з компанією Hostpark. Дуже задоволені злагодженою роботою! Компанія завжди надає якісні послуги та пропонує вигідні умови. Техпідтримка швидко реагує на запити, якщо потрібно, проводить консультації та роз'яснення. Якщо виникають технічні питання, спеціалісти оперативно все вирішують! Можемо сміливо рекомендувати!

З повагою,
Директор ТОВ "Астелит"
Михайло Савінов

Review logo

AVA Group рекомендує компанію Hostpark, як надійного партнера, перевіреного часом. Ви завжди стоїте на захисті інтересів свого клієнта, і це не може не радувати. Бажаємо вам розвитку та процвітання!

З повагою,
Президент AVA Group
Максим Шевчук

Review logo

ТОВ «СІЕФДЖІ Трейдинг» висловлює подяку ТОВ «ХОСТ ПАРК ГРУП» за успішну реалізацію проекту з впровадження нового хостингу віртуальної інфраструктури на базі дата центру Atman. За три роки співпраці ТОВ «ХОСТ ПАРК ГРУП» проявили себе як експерти у своїй сфері, в проектах були задіяні сертифіковані інженери та кваліфіковані технічні спеціалісти. Фахівці ТОВ «ХОСТ ПАРК ГРУП» активно брали участь в проектуванні, побудові інфраструктури згідно з вимогами проекту, у розвитку та розширенні дата центру, у активному його супроводі. Інженерна підтримка в самому дата центрі надавалося своєчасно та на відповідному професійному рівні, впровадження нових потужностей виконувалось максимально якісно та у найкоротші терміни. Хочемо відзначити високий професійний рівень фахівців ТОВ «ХОСТ ПАРК ГРУП» та подякувати за оперативне та якісне виконання проекту. Всі роботи виконані в повному обсязі відповідно до договірних зобов’язань і технічного завдання та з дотриманням строків. Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

З повагою,
Директор департаменту розвитку та підтримки бізнесу
ТОВ "СІЕФДЖИ Трейдінг"
Чернявський В. Ю.

Review logo

Переїзд дата-центру в інше приміщення в Україні і в мирному житті було непростим завданням. А коли це переміщення за кордон та ще і в умовах війни – це взагалі виклик. Але завдяки Команді Hostpark ми пройшли цей процес максимально безболісно. УНІВЕРСАЛ БАНК — це великий український роздрібний банк, майже 10 мільйонів громадян України є нашими клієнтами та відданими шанувальниками нашого мобільного застосунку monobank. Забезпечення безперебійного доступу наших клієнтів до своїх коштів завжди було для нас найвищим пріоритетом. Але з початком повномасштабної війни виконання цієї задачі надзвичайно ускладнилось - всі наші дата-центри розміщувались на території України та наражались на небезпеку. Було прийнято рішення на базі того мережевого та серверного обладнання, що ми мали, швидко створити повноцінний дата-центр в Європейському Союзі. Для цієї задачі ми потребували компетентного партнера з досвідом роботи як в Україні, так і в ЄС -і таким Партнером для нас стала Компанія HOSTPARK. Команди УНІВЕРСАЛ БАНКУ та НOSTPARK ретельно розробили план переміщення частини критичної ІТ-інфраструктури Банку з України в ЄС, визначились з місцем розміщення цього обладнання в ЄС, вирішили всі супутні митні та організаційні питання в Україні та в ЄС - і реалізували цей план міграції, уникнувши простоїв та зберігаючи повну керованість процесом. Наразі наше обладнання розміщене в одній з країн ЄС, в спеціалізованому дата-центрі, який відповідає всім найвищим галузевим стандартам, наші дата-центри в Україні та в ЄС з'єднані потужними каналами передачі даних (одним з провайдерів яких є, знов таки, Компанія HOSTPARK) і вже тривалий час ми переконалися у надійності цієї інфраструктури на практиці. Окремо хочемо відзначити постійну підтримку ми завжди були на зв'язку з Командою HOSTPARK, всі питання вирішувалися оперативно та професійно. Щиро рекомендуємо Компанію HOSTPARK як надійного Партнера для тих, хто прагне забезпечити своїй ІТ-інфраструктурі максимальний рівень стабільності та захищеності.

З повагою,
Т.В.О. Голови Правління
АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» Валерій ЗАДОРОЖНИЙ

Блог

Нам довіряють

Залишились питання?

Спитайте нас і наші менеджери зв’яжуться з Вами в найближчий час.