DRaaS (Disastery Recovery as a Service)
Центр аварійного відновлення даних (DRaaS)
В залежності від потреби клієнта ЦОД надає кілька варіантів аварійного відновлення:
1. Колокація як базовий сервіс
Добре відомий продукт на ринку, але в разі використання сервісу в якості DRaaS він часто додатково оснащується каналами зв’язку між основним і резервним майданчиками. У цій конфігурації відстань між двома майданчиками є важливою. Підприємства та організації банківської і страхової сфери в силу нормативних обмежень не можуть використовувати послугу DRaaS в загальнодоступних хмарних обчисленнях, тому колокація – найкращий вибір для таких клієнтів.
2. Хмарні рішення
DRaaS з використанням публічної або приватної хмари призначений для компаній, які шукають резервні ресурси з простим управлінням. Немає необхідності зв’язуватися з центрами обробки даних, використовуючи виділені телекомунікаційні лінії, або наймати фахівців, які обслуговують ІТ-інфраструктуру. Рішення має низький вхідний бар’єр та здатність запускатися практично миттєво. Його недоліком є те, що не всі сценарії резервування можуть бути реалізовані, в той час як з більш складними системами (особливо застарілими) архітектура повинна бути перебудована. Може також виявитися, що таким чином ви зможете захистити тільки частину процесів резервування даних. У більшості випадків публічна хмара є гарним вибором. І для резервного копіювання важливих даних, ймовірно, не існує кращого рішення, якщо ми візьмемо до уваги гнучкість і фінансові витрати, які повинні бути задіяні для його використання.
Ті клієнти, які очікують більш індивідуального підходу, з більшою ймовірністю оберуть приватну хмару, що представляє собою індивідуальне рішення, підготовлене для забезпечення вельми специфічних вимог. Для таких клієнтів оренда виділених серверів також є хорошим рішенням.
3. Гібридне рішення
Це рішення, яке передбачає використання комбінованого резервування за допомогою різних сервісів нашого дата центру.